James Hazenberg is boos deel 2

Heeft u deel 1 nog niet gelezen klik dan even hier http://sportvissen.blog.nl/fox/2013/06/01/7016. Ondertussen is er natuurlijk wel wat gebeurd zo heeft de firma Fox contact op genomen met James ik had ook niet anders verwacht van de firma Fox aangezien service toch wel hoog in hun

vaandel staat. James moet een mailtje sturen met daarin wat er gebeurd is en dan gaat fox kijken wat ze kunnen doen. Ik voel een warme douche aankomen u ook, Top gedaan Fox Benelux. Ik had ook niet anders verwacht van dit top merk binnen de karper visserij.

Lees ook:James Hazenberg krijgt tent van FOX
Lees ook:Markerworld officieel Meccanica Vadese dealer
Lees ook:James Hazenberg is boos
Lees ook:And the winner is!!!!!!
Lees ook:De Karpervissende kunstenaar Remko van den Berg

4 reacties op “James Hazenberg is boos deel 2

  1. Ronald Venema

    Goedemorgen,

    Beetje jammer dit allemaal, zeker van James zijn kant.
    Ik zal proberen het voor iedereen te relativeren aangezien ik het hele verhaal ken, maar eerst even een paar oprechte woorden.

    In de 25 jaar dat ik nu in de winkel kom heb ik Titus leren kennen als een heel fijn mens in de breedste zin van het woord en ben dan ook erg blij met de hechte vriendschap die hieruit ontstaan is. Ik ken weinig mensen die zo oprecht en eerlijk zijn als Titus.

    Dat gezegd hebbende terug naar het debacle.
    In het begin van het blog wordt gesproken over dat je geen hengels nat in een foedraal zou kunnen doen, natuurlijk kan dat wel maar er zijn een aantal dingen waar je om moet denken.
    Natte hengels, welke voor een langere tijd in een afgesloten foedraal blijven zitten krijgen allemaal “blaasjes”. Dit zal van merk tot merk verschillen in de mate waarin dit gebeurt, maar of je nou een Ultimate van €30 hebt of een CJW van €600, ze krijgen het allemaal.
    Een ander fenomeen wat kan optreden met “natte” hengels is dat je wikkelingen wittig opkleuren!
    Het is het vermelden waard dat James zijn hengels opbergt in zogenaamde “single sleeves”, hierbij worden de hengels veilig per stuk opgeborgen en helemaal dicht geritst, vat je hem?
    Dit hele probleem, en deze zwartmakerij, was dus niet nodig geweest als James zijn hengels (en foedralen) netjes had laten drogen. Stom, stom, stom, stom.
    Opmerkingen van “heb ik wel gedaan” en “gelul” zijn overbodig aangezien de foedralen in kwestie heel erg muf ruiken hetgeen duidt op een overmatig vochtgehalte en een slechte tot geen droging.

    De titel “James is boos” geeft aan dat meneer denkt dat hij hier nu de dupe is, maar even nadenken over de naamschade die hij Titus op deze manier aanbrengt is er niet bij. Bezint eer ge begint.

    Iemand die al zo lang in de hengelsport werkt als Titus, weet dat niet iedereen een hengel kan schuren en lakken. Het komt me dan ook heel raar voor dat hij dit aan James zou hebben voorgesteld. Echter de optie die Titus aan James deed was eigenlijk niet eens zo’n gekke. Even goede macrofoto’s maken van de schade en deze samen met een nette brief opsturen naar de Serviceafdeling van Fox.
    Fox (en elk ander merk) stelt heel duidelijk dat er één jaar garantie zit op hun producten betreffende fabrieksfouten, echter wijken ze hier zelf vaak vanaf uit coulance richting klant. Op het moment dat Fox in dit geval de claim afwijst op basis van de expertise en beoordeling van de vertegenwoordiger heb je gewoon pech, vervolgens is het absurd om er vanuit te gaan dat een winkelier een hogere mate van garantie zou geven dan de fabrikant, geen enkel bedrijf doet dat.

    Over de service van Fox kan ik al helemaal kort zijn, die is heel erg netjes te noemen. Twee weken geleden heb ik mijn Supa Brolly terug gebracht omdat er een stiksel voor de bevestiging van één van de baleinen was los gescheurd. Ik heb aangegeven dat ik eventuele kosten voor mijn rekening zouden zijn aangezien ik de schade had kunnen voorkomen, maar tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen vrijdag te horen dat ik een complete nieuwe krijg, hoezo slechte service.

    Jammer James, erg jammer.

    M.v.g.

    Ronald Venema

      /  
  2. Ronald Venema

    Goedemorgen,

    Beetje jammer dit allemaal, zeker van James zijn kant.
    Ik zal proberen het voor iedereen te relativeren aangezien ik het hele verhaal ken, maar eerst even een paar oprechte woorden.

    In de 25 jaar dat ik nu in de winkel kom heb ik Titus leren kennen als een heel fijn mens in de breedste zin van het woord en ben dan ook erg blij met de hechte vriendschap die hieruit ontstaan is. Ik ken weinig mensen die zo oprecht en eerlijk zijn als Titus.

    Dat gezegd hebbende terug naar het debacle.
    In het begin van het blog wordt gesproken over dat je geen hengels nat in een foedraal zou kunnen doen, natuurlijk kan dat wel maar er zijn een aantal dingen waar je om moet denken.
    Natte hengels, welke voor een langere tijd in een afgesloten foedraal blijven zitten krijgen allemaal “blaasjes”. Dit zal van merk tot merk verschillen in de mate waarin dit gebeurt, maar of je nou een Ultimate van €30 hebt of een CJW van €600, ze krijgen het allemaal.
    Een ander fenomeen wat kan optreden met “natte” hengels is dat je wikkelingen wittig opkleuren!
    Het is het vermelden waard dat James zijn hengels opbergt in zogenaamde “single sleeves”, hierbij worden de hengels veilig per stuk opgeborgen en helemaal dicht geritst, vat je hem?
    Dit hele probleem, en deze zwartmakerij, was dus niet nodig geweest als James zijn hengels (en foedralen) netjes had laten drogen. Stom, stom, stom, stom.
    Opmerkingen van “heb ik wel gedaan” en “gelul” zijn overbodig aangezien de foedralen in kwestie heel erg muf ruiken hetgeen duidt op een overmatig vochtgehalte en een slechte tot geen droging.

    De titel “James is boos” geeft aan dat meneer denkt dat hij hier nu de dupe is, maar even nadenken over de naamschade die hij Titus op deze manier aanbrengt is er niet bij. Bezint eer ge begint.

    Iemand die al zo lang in de hengelsport werkt als Titus, weet dat niet iedereen een hengel kan schuren en lakken. Het komt me dan ook heel raar voor dat hij dit aan James zou hebben voorgesteld. Echter de optie die Titus aan James deed was eigenlijk niet eens zo’n gekke. Even goede macrofoto’s maken van de schade en deze samen met een nette brief opsturen naar de Serviceafdeling van Fox.
    Fox (en elk ander merk) stelt heel duidelijk dat er één jaar garantie zit op hun producten betreffende fabrieksfouten, echter wijken ze hier zelf vaak vanaf uit coulance richting klant. Op het moment dat Fox in dit geval de claim afwijst op basis van de expertise en beoordeling van de vertegenwoordiger heb je gewoon pech, vervolgens is het absurd om er vanuit te gaan dat een winkelier een hogere mate van garantie zou geven dan de fabrikant, geen enkel bedrijf doet dat.

    Over de service van Fox kan ik al helemaal kort zijn, die is heel erg netjes te noemen. Twee weken geleden heb ik mijn Supa Brolly terug gebracht omdat er een stiksel voor de bevestiging van één van de baleinen was los gescheurd. Ik heb aangegeven dat ik eventuele kosten voor mijn rekening zouden zijn aangezien ik de schade had kunnen voorkomen, maar tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen vrijdag te horen dat ik een complete nieuwe krijg, hoezo slechte service.

    Jammer James, erg jammer.

    M.v.g.

    Ronald Venema

      /  
  3. Wiebrand Dragt

    opgelost top gedaan firma fox

      /  
  4. Wiebrand Dragt

    opgelost top gedaan firma fox

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.