James Hazenberg is boos

Ik lees veel mee overal en nergens en deze kwam ik tegen op uiteraard facebook waar ondertussen alle karper vissers zitten volgens mij, James Hazenberg is boos. Persoonlijk kan ik me ook niet voorstellen als je hengels nat in de foedraal doet deze zullen gaan balderen, Tenzij een hengel niet nat mag worden! Vaak word dit een welles nietus verhaal waarbij je toch aan het korstte eind trek.

Wat is het toch slecht gesteld met de service van één van de grootste leverancier van Nederland als het gaat om karper vis materialen belachelijk gewoon je koopt vier hengels van fox dan denk je dat je goed zit, maar nee hoor binnen twee jaar allemaal vocht in de lak wat resulteert in allemaal bobbels en blazen in de blank en wat zegt meneer de vertegenwoordiger daar kunnen we niks aan doen ondanks …dat het mooi weer was waren volgens hem mijn foedralen vochtig en is daardoor het probleem ontstaan .Mooi verhaal meneer fox alles was kurk droog foedralen lagen in de auto meneer fox en nu dan .antwoord je hebt het er maar mee te doen .ben er klaar mee ik nooit geen fox materiaal

Lees ook:waar of niet?
Lees ook:Zoek de verschillen?
Lees ook:Inbraak bij Bart Bakker (BB SpecimenRods)
Lees ook:The Artist
Lees ook:Jos van Pinxsteren heeft nu het pakket van fox edge

18 reacties op “James Hazenberg is boos

  1. nelis van deursen

    hallo James
    je bent niet alleen die merkt dat het matriaal minder word
    begin dit jaar contact gehad met de vertegenwoordiger van de vislijn Smart,(maver ) omdat deze lijn is over genomen hebben ze de spoel met logo
    over genomen maar niet de zelfde lijn genomen. de reactie was de lijn wijkt wel iets af maar dit doet niets af. Punt uit.
    het zal gaan om de winst, en als het matriaal uit china komt is de winst groter. en de klant moet niet zo zeuren

      /  
  2. Wiebrand Dragt

    Ja het duurzaamheid van de spullen neemt wel af..

      /  
  3. nelis van deursen

    natuurlijk is Maver een top zaak met hengelsport artikelen
    maar het gaat ook wel eens mis met inkoop en dat willen ze natuurlijk niet graag naar buiten brengen. want de concurrentie is moordend.

      /  
  4. nelis van deursen

    hallo Wiebrand ik wil de mail aan passen weet jij hoe het moet

      /  
  5. Wiebrand Dragt

    hoe bedoel je?

      /  
  6. Wiebrand Dragt

    was gezellie mannen

      /  
  7. nelis van deursen

    die merken moeten weg

      /  
  8. james hazenberg

    bedankt wiebrand voor het plaatsen van je blog.
    Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in fox.
    Maar ook zeker in de winkel waar ik ze gekocht heb.
    ben ook bang dat het de laatste keer is dat ik daar geweest ben.
    wel een beetje jammer want ik liep er al zeker wel een jaar of 12.
    toen ik met het probleem kwam voelde ik meteen al dat ze er niet veel zin in hadden om er iets aan te doen.
    Ze kwamen direct met het verhaal weet niet hoe ik dit moet oplossen
    Ik bel de vertegenwoordiger van fox wel was het antwoord.
    Wel kon ik meteen mijn hengels achter laten.
    Deze beste man zou op dinsdag na pinksteren meteen komen.
    Maar je raad het al zeker wel niet gekomen beetje jammer.
    Heb op vrijdag zelf maar eens gebeld hoe de zaken ervoor stonden.
    Toen kwamen ze met het verhaal bij titus blom in goningen.
    Dat hij pas volgende week vrijdag zou komen omdat hij geen tijd had
    Beetje een raar verhaal afspraak is toch afspraak.
    Eindelijk na nog een week wachten zonder te kunnen vissen.
    Heb ik maar weer eens met dhr blom gebeld en hij had slechts nieuws
    ze konden het niet oplossen zoals je al had gelezen in het blog.
    Kreeg nog wel een goede tip van fox en titus blom
    Ik moest ze zelf maar even schuren en opnieuw lakken.
    En nu dan conclusie is heel simpel je hebt het er maar me te doen.
    zelf de winkelier laat je gewoon in je hemd staan.
    als je een half maandsalaris komt brengen voor hengels.
    Ben je een beste kerel en als het op service aan komt dan kennen ze je ineens niet meer zo jammer dit.
    Ben gewoon klaar met deze winkel en fox.
    Elke keer dat ik nu aan de waterkant te vinden ben zal ik er flink van balen dat ik ook nog reclame voor ze maak ook met mijn kleding en nog en groot gedeelte van mijn uitrusting.
    Ik hoop dat ze eens wakker worden bij zulke grote bedrijven.
    zakken vullen zijn ze heel goed in maar service en klachten.
    Heb ik mijn twijfels en vraagtekens.
    Jammer dat het zo moet gaan.
    m.v.g James hazenberg

      /  
  9. Wiebrand Dragt

    Heel verhaal James jammer dat het zo moet gaan

      /  
  10. titus blom

    Wat jammer dat James voor zijn beurt praat,hij verteld niet dat ik
    heb aangeraden om een foto te maken van de hengels en die vervolgens
    met een brief naar Fox te sturen.
    Vaak komen ze dan toch met een bevredigende oplossing voor beide partijen.Het verhaal over zelf schuren en lakken is verzonnen.
    Als je zo je gelijk wil halen moet je dat op een andere manier doen.

    groeten, Titus Blom

      /  
  11. Wiebrand Dragt

    nee dat heeft hij niet Meneer Blom

      /  
  12. Wiebrand Dragt

    En dat heeft hij mij wel gemeld en staat in deel twee ik komn mijzelf ook al niet voorstellen dat Fox zo mat haar klanten omsprong. Hoe veder niets dan goed over FOX

      /  
  13. James Hazenberg

    Baal er een beetje van dat ik ons telefoon gesprek niet opgenomen heb meneer blom anders was ik nu meteen even naar je toe gekomen had je het even kunnen beluisteren zal er verder geen woorden meer aan vuil maken ben blij dat fox toch bereid is om verder te kijken en dat u heeft gezegd van het schrijven van een brief naar fox klopt zal ik ook nooit ontkennen wel een beetje jammer dat u wel in de ontkenniggsfase zit wat betreft het schuren en lakken

      /  
  14. Wiebrand Dragt

    Dat er onenigheid is mij wel duidelijk maar los dit even onder elkaar op meestal is er mis communicatie en met een goed gesprek alles zo weer opgelost. Ik ken toevallig Titus Blom en Fox en dat zijn allebei zeer goede partijen om eerlijk zaken mee te doen. Dus James en Titus om de tafel en oplossen dit gevaltje

      /  
  15. Ronald Venema

    Goedemorgen,

    Beetje jammer dit allemaal, zeker van James zijn kant.
    Ik zal proberen het voor iedereen te relativeren aangezien ik het hele verhaal ken, maar eerst even een paar oprechte woorden.

    In de 25 jaar dat ik nu in de winkel kom heb ik Titus leren kennen als een heel fijn mens in de breedste zin van het woord en ben dan ook erg blij met de hechte vriendschap die hieruit ontstaan is. Ik ken weinig mensen die zo oprecht en eerlijk zijn als Titus.

    Dat gezegd hebbende terug naar het debacle.
    In het begin van het blog wordt gesproken over dat je geen hengels nat in een foedraal zou kunnen doen, natuurlijk kan dat wel maar er zijn een aantal dingen waar je om moet denken.
    Natte hengels, welke voor een langere tijd in een afgesloten foedraal blijven zitten krijgen allemaal “blaasjes”. Dit zal van merk tot merk verschillen in de mate waarin dit gebeurt, maar of je nou een Ultimate van €30 hebt of een CJW van €600, ze krijgen het allemaal.
    Een ander fenomeen wat kan optreden met “natte” hengels is dat je wikkelingen wittig opkleuren!
    Het is het vermelden waard dat James zijn hengels opbergt in zogenaamde “single sleeves”, hierbij worden de hengels veilig per stuk opgeborgen en helemaal dicht geritst, vat je hem?
    Dit hele probleem, en deze zwartmakerij, was dus niet nodig geweest als James zijn hengels (en foedralen) netjes had laten drogen. Stom, stom, stom, stom.
    Opmerkingen van “heb ik wel gedaan” en “gelul” zijn overbodig aangezien de foedralen in kwestie heel erg muf ruiken hetgeen duidt op een overmatig vochtgehalte en een slechte tot geen droging.

    De titel “James is boos” geeft aan dat meneer denkt dat hij hier nu de dupe is, maar even nadenken over de naamschade die hij Titus op deze manier aanbrengt is er niet bij. Bezint eer ge begint.

    Iemand die al zo lang in de hengelsport werkt als Titus, weet dat niet iedereen een hengel kan schuren en lakken. Het komt me dan ook heel raar voor dat hij dit aan James zou hebben voorgesteld. Echter de optie die Titus aan James deed was eigenlijk niet eens zo’n gekke. Even goede macrofoto’s maken van de schade en deze samen met een nette brief opsturen naar de Serviceafdeling van Fox.
    Fox (en elk ander merk) stelt heel duidelijk dat er één jaar garantie zit op hun producten betreffende fabrieksfouten, echter wijken ze hier zelf vaak vanaf uit coulance richting klant. Op het moment dat Fox in dit geval de claim afwijst op basis van de expertise en beoordeling van de vertegenwoordiger heb je gewoon pech, vervolgens is het absurd om er vanuit te gaan dat een winkelier een hogere mate van garantie zou geven dan de fabrikant, geen enkel bedrijf doet dat.

    Over de service van Fox kan ik al helemaal kort zijn, die is heel erg netjes te noemen. Twee weken geleden heb ik mijn Supa Brolly terug gebracht omdat er een stiksel voor de bevestiging van één van de baleinen was los gescheurd. Ik heb aangegeven dat ik eventuele kosten voor mijn rekening zouden zijn aangezien ik de schade had kunnen voorkomen, maar tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen vrijdag te horen dat ik een complete nieuwe krijg, hoezo slechte service.

    Jammer James, erg jammer.

    M.v.g.

    Ronald Venema

      /  
  16. Ronald Venema

    Ik lees net het bericht Fox alsnog met James naar een oplossing gaat zoeken, nogmaals hoezo slechte service….

    Ronald Venema

      /  
  17. James Hazenberg

    Hoe jij kent het hele verhaal Ronald
    Heb een week in frankrijk zitten vissen
    Het was die week super mooi weer
    Alles was kurk droog toen ww naar huis zijn gegaan
    Mijn pouches hebben de hele week in de auto gelegen
    Dus niks is nat opgeborgen of was je erbij
    Van het hele verhaal weet je niks
    Laat staan dat je weet hoe ik met mijn materiaal omga

      /  
  18. Ronald Venema

    James,

    Ik ken het verhaal van Titus zijn kant en dat gecombineerd met de feiten welke in de winkel staan is bij mij 1+1 nog altijd 2.
    Maar jij doet niet anders, je ventileerd hier op het blog ook alleen maar jouw kant van het verhaal.
    Hoe verklaar je dat je pouches zo muf ruiken? Die geur komt alleen door vocht, net als de staat waar de lak in verkeerd.
    Maar het zal mij een biet zijn hoe jij met je spullen omgaat, en gelukkig hoef je daar ook geen verantwoording voor af te leggen aan mij of wie dit blog dan ook maar leest.
    Besef goed dat ik je niet veroordeel, maar als je zo van wal steekt en iemand die mij naar aan het hart gaat in discrediet brengt vlieg ik in de verdediging.
    Ik hoop serieus dat je er uitkomt met Fox en dat je de winkelier en het merk in dit geval iets meer credits kunt toebedelen dan dat je tot nu toe hebt gedaan.

    Ronald

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.